Prem volgt al meer dan tien jaar de activiteiten van ConsumentenClaim omdat de missie van ConsumentenClaim hem aanspreekt. Toen bleek dat Prem met zijn nieuw gekochte Audi A6 gedupeerde was van het dieselschandaal, heeft hij zich aangemeld voor de Dieselclaim.
Ik had in 2016 een nieuwe Audi A6 gekocht. Vol vertrouwen ging ik er vanuit dat ik een goed product kocht. Dit bleek echter niet zo te zijn. Ik had geen vertrouwen meer in mijn auto. Toen ik op het nieuws hoorde over het dieselschandaal, kreeg ik binnen een paar weken een mail van ConsumentenClaim dat zij de Dieselclaim hadden opgestart. Doordat ik al bij ConsumentenClaim was aangesloten, was ik vanaf dag één op de hoogte van de Dieselclaim en kon ik mij hier direct voor inschrijven. Op dat moment dacht ik: ik sta er niet alleen voor.
Ik hoop dat het resultaat van de Dieselclaim voor iedereen positief uitpakt
In deze kwestie zijn erg veel mensen benadeeld, ikzelf ook. Ik heb een auto gekocht die 1 op 20 zou moeten rijden, maar hij blijkt nu 1 op 12 te rijden en maakt meer toeren. En dat ondanks een software update. Daarnaast is mijn auto nu minder waard. Mijn auto kost me nu meer geld dan hij in eerste instantie zou kosten. Om te voorkomen dat nog meer mensen worden benadeeld, vind ik het belangrijk dat mensen zich aanmelden bij ConsumentenClaim.
Als één persoon maak je geen vuist, maar als groep wel. Daarnaast begin je als individu geen rechtszaak vanwege de hoge kosten, terwijl je als groep deze kosten juist kunt delen.
Ik heb een grote familie, waar veel mensen dieselauto’s rijden. Omdat veel van mijn familieleden ook gedupeerd zijn door de sjoemeldieselaffaire, heb ik ConsumentenClaim aan hen aangeraden. Ondanks dat het proces lang duurt, hoop ik dat het resultaat positief uitpakt. Niet alleen voor mij, maar voor iedereen die gedupeerd is.