In gesprek met Marina, medewerker Receptie

Wie ben je en hoelang werk je al bij ConsumentenClaim? 

Ik ben Marina en werk als receptioniste bij ConsumentenClaim. Tien jaar geleden kwam ik bij ConsumentenClaim terecht via mijn dochter die hier destijds als juriste werkte.  

Waarom koos je voor ConsumentenClaim? 

Ik ben een ‘mensenmens’ en vind het maatschappelijke doel van ConsumentenClaim belangrijk. Dat mensen door ons worden gehoord en geholpen is zeer waardevol voor me. Gedupeerden krijgen met onze hulp de mogelijkheid om hun gelijk te halen. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij.  

Vertel eens over jouw werk? 

Wat doe ik niet? Ik heb een veelzijdige functie als receptioniste. Ik ben het eerste aanspreekpunt als mensen binnenkomen en ben samen met mijn collega’s het gezicht van ConsumentenClaim. Overigens ook voor de andere bedrijven die in ons pand zijn gevestigd.  Ik heb veel contacten, natuurlijk niet alleen aan mijn balie, maar ook aan de telefoon.  

Daarnaast ondersteunen we verschillende afdelingen met administratie taken. Zo helpen we momenteel de roladministratie, het woekerpolis projectteam en onze zusterorganisatie Leaseproces. We verwerken alle binnenkomende poststukken en emails en zorgen ervoor dat die in de juiste dossiers terechtkomen.  

Ook hebben we facilitaire taken en zetten we bijvoorbeeld ook de kerstboom op. We zorgen voor gezelligheid. Die afwisseling in mijn werk, ja dat is heel belangrijk voor me.   

Kun je de cultuur binnen het bedrijf omschrijven?  

Er heerst hier een laagdrempelige sfeer tussen de collega’s. Alle deuren staan altijd open en het is een zeer warm bedrijf. Iedereen is behulpzaam om elkaar te ondersteunen. En wij doen dat als receptie ook; we ondersteunen iedere afdeling als dat nodig is. Ik vind dat heel leuk. Hoe drukker hoe beter.   

Onderwerpen in dit artikel
Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief

Kom je ook in aanmerking?

Claim? Doe de check!

Je kent ons misschien wel van: