Klantverhalen en ervaringen
Samen kun je meer
Manolo hoorde in december 2021 de uitspraak van de Hoge Raad over de vermogensrendementheffing, oftewel de ‘Spaartaks’. Omdat Manolo geen bezwaar had gemaakt binnen de wettelijke termijn, behoorde hij niet tot de groep mensen die in aanmerking kwam voor terugbetaling. Als spaarder voelde hij zich hierdoor gedupeerd. Met behulp van ConsumentenClaim hoopt hij nu alsnog het teveel afgedragen bedrag, waar hij recht op heeft, terug te krijgen.

Meer ervaringen

Kinderen moeten in bescherming genomen worden.
Sayed heeft vier kinderen waarvan drie actief zijn op TikTok. Toen hij erachter kwam dat TikTok zonder toestemming privégegevens van TikTok-gebruikers gebruikt, heeft hij zich aangemeld voor de TikTok-claim van ConsumentenClaim.

Onder andere vanwege het no cure no pay beleid heb ik me bij ConsumentenClaim aangemeld.
Ik vind het heel belangrijk dat andere mensen zich ook aanmelden bij ConsumentenClaim. Hoe meer mensen, hoe meer massa en hoe groter de kans op een succesvolle uitkomst is.

Ik sta er niet alleen voor
Prem volgt al meer dan tien jaar de activiteiten van ConsumentenClaim omdat de missie van ConsumentenClaim hem aanspreekt. Toen bleek dat Prem met zijn nieuw gekochte Audi A6 gedupeerde was van het dieselschandaal, heeft hij zich aangemeld voor de Dieselclaim.

Belasting betalen over iets dat je niet hebt ontvangen, is niet eerlijk
Doordat Roeli zuinig leefde en haar hypotheek in 13 jaar had afgelost, kon zij geld sparen voor haar pensioengat. Roeli werd ook een gedupeerde van ‘de Spaartaks’.
No cure no pay
Meedoen is simpel
Wij werken op basis van ‘no cure, no pay’. Je meldt je dus gratis bij ons aan. Het werkt simpel: