Skip to content

Contactgegevens

Contact

Heb je een vraag, een opmerking of een technisch probleem?

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun jij je vragen en/of opmerkingen e-mailen naar vragen@consumentenclaim.nl. Wil jij je vraag liever voorlegen aan een van onze collega’s? Dat kan ook!

Bekijk de veelgestelde vragen

vragen@consumentenclaim.nl

0900 – 3200 200 (45 cpm)

  • op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur
  • gratis voor klanten (bekijk ons gratis nummer in jouw dossier)
Alleen voor journalisten

Persvragen

Ben je een journalist? Neem contact op met onze Communicatie afdeling.

Je kunt ons bellen op het nummer 06-43110944. Of mail ons via  pers@consumentenclaim.nl

Ontevreden? Laat het ons weten!

Klachten

Heb je een klacht over ConsumentenClaim? Laat het ons weten.

klachten@consumentenclaim.nl
De antwoorden op jouw vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het aanmelden, een technisch probleem of over een specifieke claim?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet.
Misschien dat jouw vraag er ook tussen staat.

Bekijk alle vragen via de onderstaande knop!

Ja, dit is mogelijk. Vink in het aanmeldformulier ‘ik woon in het buitenland’ aan, vervolgens kan je jouw gegevens invoeren.

Aanmelden is gratis en op basis van no cure no pay. Alleen als er een resultaat voor jou wordt behaald, ben jij daarover een percentage verschuldigd. Dit percentage staat bij de claims aangegeven. Als er geen resultaat wordt behaald, dan betaal je niets.

De aanmelding bestaat uit de volgende stappen:

  1. Aanmelden op de website; je ontvangt na enkele minuten een verificatie e-mail;
  2. Klik op de link in de verificatie e-mail en kies een wachtwoord;
  3. Je krijgt nu toegang tot jouw digitale dossier waar jij de gegevens van jouw claim kunt registreren. Jouw aanmelding is daarmee succesvol afgerond.

Als je op een later tijdstip jouw gegevens wilt raadplegen of wijzigen, kan je inloggen in jouw digitale dossier met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Lukt het niet om alle stappen te doorlopen? Kijk dan eerst bij de andere veelgestelde vragen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

 

Je kan op deze pagina jouw wachtwoord resetten. Nadat je jouw uw e-mailadres hebt ingevuld, ontvang je binnen enkele minuten van ons een e-mail met daarin instructies om jouw wachtwoord te resetten.

De instellingen van jouw browser kunnen er de oorzaak van zijn dat de link niet werkt. Je kunt dit oplossen door handmatig de link te kopiëren en in de adresbalk van jouw browser te plakken.

Boven in het scherm vind je in het menu het tabblad Mijn dossier. Vul hier jouw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’.

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:

  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’;
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.

<\/p>\n

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:<\/p>\n

<\/p>\n

    \n
  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;<\/li>\n
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map \u2018ongewenste e-mail\u2019;<\/li>\n
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.<\/li>\n<\/ul>\n

    <\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div><\/div><\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/p>"}},{"@type":"Question","name":"Over specifieke claims","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"

    \t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tHeb je een vraag over een specifieke claim?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Bekijk alle meest gestelde vragen over onze claims via de onderstaande knop!<\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div><\/div><\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/p>"}}]}

Bekijk alle meest gestelde vragen over onze claims via de onderstaande knop!

Meld het bij de tiplijn

Tips?


Heb je als ex-medewerker of voormalig relatie informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen? Dan kun je ons mogelijk helpen.

tiplijn@consumentenclaim.nl
(vertrouwelijk behandeld)

No cure no pay

Meedoen is simpel

Meld je gratis aan

Schrijf je in voor één of meerdere claims

Wij houden je op de hoogte over jouw claims!

Je kent ons misschien wel van: