Heb je een vraag, een opmerking of een technisch probleem?
Voor meer informatie verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun jij je vragen en/of opmerkingen e-mailen naar vragen@consumentenclaim.nl. Wil jij je vraag liever voorleggen aan een van onze collega’s? Dat kan ook!
Bekijk de veelgestelde vragen
vragen@consumentenclaim.nl
+31202109200
- op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur
Bezoekadres
- Hogehilweg 17, 1101 CB Amsterdam Zuid-Oost
Postadres
- Postbus 22990, 1100 DL Amsterdam Zuid-Oost
Alleen voor journalisten
Persvragen
Ben je een journalist? Neem contact op met onze Communicatie afdeling.
Je kunt ons bellen op het nummer 06-43110944. Of mail ons via pers@consumentenclaim.nl
Ontevreden? Laat het ons weten!
Klachten
Heb je een klacht over ConsumentenClaim? Laat het ons weten.
klachten@consumentenclaim.nl
De antwoorden op jouw vragen
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over het aanmelden, een technisch probleem of over een specifieke claim?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet.
Misschien dat jouw vraag er ook tussen staat.
Over het aanmelden
Staat jouw vraag over het aanmelden er niet tussen?
Bekijk alle vragen via de onderstaande knop!
Ik woon in het buitenland en wil mij aanmelden, kan dat?
Ja, dit is mogelijk. Vink in het aanmeldformulier ‘ik woon in het buitenland’ aan, vervolgens kan je jouw gegevens invoeren.
Wat kost het om mij aan te melden bij ConsumentenClaim?
Aanmelden is gratis en op basis van no cure no pay. Alleen als er een resultaat voor jou wordt behaald, ben jij daarover een percentage verschuldigd. Dit percentage staat bij de claims aangegeven. Als er geen resultaat wordt behaald, dan betaal je niets.
Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is afgerond?
De aanmelding bestaat uit de volgende stappen:
- Aanmelden op de website; je ontvangt na enkele minuten een verificatie e-mail;
- Klik op de link in de verificatie e-mail en kies een wachtwoord;
- Je krijgt nu toegang tot jouw digitale dossier waar jij de gegevens van jouw claim kunt registreren. Jouw aanmelding is daarmee succesvol afgerond.
Als je op een later tijdstip jouw gegevens wilt raadplegen of wijzigen, kan je inloggen in jouw digitale dossier met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
Lukt het niet om alle stappen te doorlopen? Kijk dan eerst bij de andere veelgestelde vragen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op.
Over technische problemen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Je kan op deze pagina jouw wachtwoord resetten. Nadat je jouw uw e-mailadres hebt ingevuld, ontvang je binnen enkele minuten van ons een e-mail met daarin instructies om jouw wachtwoord te resetten.
De link in de verificatie e-mail werkt niet. Wat moet ik doen?
De instellingen van jouw browser kunnen er de oorzaak van zijn dat de link niet werkt. Je kunt dit oplossen door handmatig de link te kopiëren en in de adresbalk van jouw browser te plakken.
Hoe kan ik inloggen?
Boven in het scherm vind je in het menu het tabblad Mijn dossier. Vul hier jouw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’.
Ik heb geen verificatiemail ontvangen wat moet ik doen?
Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:
- U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;
- De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’;
- U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.
<\/p>\n
Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:<\/p>\n
<\/p>\n
- \n
- U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;<\/li>\n
- De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map \u2018ongewenste e-mail\u2019;<\/li>\n
- U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.<\/li>\n<\/ul>\n
<\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div><\/div><\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/p>"}},{"@type":"Question","name":"Over specifieke claims","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"
\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
Meld het bij de tiplijn
Tips?
Heb je als ex-medewerker of voormalig relatie informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen? Dan kun je ons mogelijk helpen.tiplijn@consumentenclaim.nl
(vertrouwelijk behandeld)No cure no pay
Meedoen is simpel
Meld je gratis aan
Schrijf je in voor één of meerdere claims
Wij houden je op de hoogte over jouw claims!
Met cookies kun je deze site makkelijker gebruiken, vind je sneller wat je zoekt en zie je meer relevante informatie.
Daarnaast gebruiken we cookies voor marketingdoeleinden.
Manage consentPrivacyverklaring
Uw privacy en de bescherming van persoonsgegevens is van essentieel belang voor onze activiteiten. Daarom willen wij u hierover graag duidelijk en transparant informeren. ConsumentenClaim verwerkt en gebruikt uw persoonlijke informatie op een veilige manier in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).Functionele cookies
Functionele cookies zijn nodig om de website goed te laten werken en de onlinedienstverlening gebruikersvriendelijk te maken voor de bezoeker. Deze cookies onthouden instellingen voor uw volgende bezoek. U hoeft dan bijvoorbeeld niet opnieuw dezelfde gegevens, zoals uw naam en adres, in te vullen in een online formulier.
Analytische cookies Wij plaatsen analytische cookies van Google Analytics om anoniem statistische gegevens te verzamelen. Deze gegevens gebruiken we om de website en onze dienstverlening verder te kunnen verbeteren. Omdat de gegevens na verzameling anoniem worden gemaakt, kunnen wij deze niet herleiden naar personen. Met analytische cookies verzamelen wij onder andere de volgende gegevens: Het aantal bezoekers op onze webpagina’s; Hoe lang een bezoeker op onze website is; Waar bezoekers naar zoeken (zoekopdrachten); Gegevens over de browser en het apparaat waarmee bezoekers op onze website komen, zoals besturingssysteem en schermgrootte; Hoe bezoekers op onze website terecht zijn gekomen (bijvoorbeeld via een advertentie of een link in een e-mail).Personalisatie cookies
Wij gebruiken (met uw toestemming) personalisatie cookies. Wij kunnen gegevens combineren om u gepersonaliseerde content (bijvoorbeeld op de website of via onze nieuwsbrieven) aan te bieden die aansluit bij uw interesses. Dit doen wij door uw surf- en klikgedrag te registreren en te koppelen aan uw profiel. Zo wordt er voorkomen dat u content of aanbiedingen krijgt die voor u minder interessant zijn. Wij zullen u op basis hiervan echter niet voor een van onze diensten en/of producten uitsluiten. Tracking Pixels
Deze website maakt gebruik van tracking pixels (elektronische bestandjes) om het gebruik van de website te bewaken. Deze pixels worden in een e-mail (bijvoorbeeld onze nieuwsbrief) en op de website geplaatst. Zo kunnen wij door het gebruik van een tracking pixel zien of een e-mail gelezen wordt. Deze pixels maken het mogelijk om technische en statistische data te verzamelen over het gebruik van de website. Technische en statistische data zijn bijvoorbeeld het IP-adres maar ook bezoektijden en het gebruikte browsertype.