Skip to content

Contactgegevens

Contact

Heb je een vraag, een opmerking of een technisch probleem?

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun jij je vragen en/of opmerkingen e-mailen naar vragen@consumentenclaim.nl. Wil jij je vraag liever voorleggen aan een van onze collega’s? Dat kan ook!

Bekijk de veelgestelde vragen

vragen@consumentenclaim.nl

+31202109200
  • op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur
Bezoekadres
  • Hogehilweg 17, 1101 CB  Amsterdam Zuid-Oost
Postadres
  • Postbus 22990, 1100 DL  Amsterdam Zuid-Oost
Alleen voor journalisten

Persvragen

Ben je een journalist? Neem contact op met onze Communicatie afdeling.

Je kunt ons bellen op het nummer 06-43110944. Of mail ons via  pers@consumentenclaim.nl

Ontevreden? Laat het ons weten!

Klachten

Heb je een klacht over ConsumentenClaim? Laat het ons weten.

klachten@consumentenclaim.nl
De antwoorden op jouw vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het aanmelden, een technisch probleem of over een specifieke claim?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet.
Misschien dat jouw vraag er ook tussen staat.

Bekijk alle vragen via de onderstaande knop!

Ja, dit is mogelijk. Vink in het aanmeldformulier ‘ik woon in het buitenland’ aan, vervolgens kan je jouw gegevens invoeren.

Aanmelden is gratis en op basis van no cure no pay. Alleen als er een resultaat voor jou wordt behaald, ben jij daarover een percentage verschuldigd. Dit percentage staat bij de claims aangegeven. Als er geen resultaat wordt behaald, dan betaal je niets.

De aanmelding bestaat uit de volgende stappen:

  1. Aanmelden op de website; je ontvangt na enkele minuten een verificatie e-mail;
  2. Klik op de link in de verificatie e-mail en kies een wachtwoord;
  3. Je krijgt nu toegang tot jouw digitale dossier waar jij de gegevens van jouw claim kunt registreren. Jouw aanmelding is daarmee succesvol afgerond.

Als je op een later tijdstip jouw gegevens wilt raadplegen of wijzigen, kan je inloggen in jouw digitale dossier met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Lukt het niet om alle stappen te doorlopen? Kijk dan eerst bij de andere veelgestelde vragen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

 

Je kan op deze pagina jouw wachtwoord resetten. Nadat je jouw uw e-mailadres hebt ingevuld, ontvang je binnen enkele minuten van ons een e-mail met daarin instructies om jouw wachtwoord te resetten.

De instellingen van jouw browser kunnen er de oorzaak van zijn dat de link niet werkt. Je kunt dit oplossen door handmatig de link te kopiëren en in de adresbalk van jouw browser te plakken.

Boven in het scherm vind je in het menu het tabblad Mijn dossier. Vul hier jouw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’.

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:

  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’;
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.

<\/p>\n

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:<\/p>\n

<\/p>\n

    \n
  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;<\/li>\n
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map \u2018ongewenste e-mail\u2019;<\/li>\n
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.<\/li>\n<\/ul>\n

    <\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div><\/div><\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/p>"}},{"@type":"Question","name":"Over specifieke claims","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"

    \t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tKan ik voor aanmelding mijn bestaande account bij de Consumentenbond gebruiken?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Helaas is dit nog niet mogelijk. Voor deelname aan onze claims vragen we je om een nieuw account aan te maken.<\/p>\n

     <\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>

    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tMoet mijn partner zich afzonderlijk aanmelden?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Dit is niet pers\u00e9 noodzakelijk, maar administratief wel wenselijk. Dit speelt vooral een rol als het toch noodzakelijk blijkt te zijn dat iedereen individueel een brief naar de belastingdienst dient te sturen.<\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>

    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tMoet ik nu al een brief sturen?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Update 26-10-2022: Wij zijn nog met het Ministerie van Financi\u00ebn en de Belastingdienst in gesprek om ervoor dat zorgen dat niet iedereen individueel een brief hoeft te sturen. Het is nog onzeker of dit gaat lukken. Meld je vrijblijvend bij ons aan. Wij houden je dan op de hoogte. Mocht het versturen van een brief toch noodzakelijk zijn dan gaan wij je daarbij helpen, onder andere door het beschikbaar stellen van modelbrieven. Als er een brief verstuurd dient te worden, dan dient dit voor het belastingjaar 2017 v\u00f3\u00f3r 31-12-2022 te geschieden.<\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>

    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tWat zijn de kosten?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Aan onze claims kunnen kosten verbonden zijn, maar dat is voor de Spaartaksclaim nog niet het geval. Je kunt je gratis en vrijblijvend aanmelden. Wij houden je dan van de ontwikkelingen op de hoogte. Mocht het nodig zijn dat wij deze claim doorzetten, omdat er vanuit het Ministerie en\/of de Belastingdienst geen oplossing komt, dan zal in je digitale dossier de mogelijkheid worden geboden om aan het vervolg van de claim deel te nemen. Je bent daartoe niet verplicht en kunt je dan altijd weer afmelden.<\/p>\n

     <\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>

    \t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t

    \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/path><\/path><\/svg><\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\tHeb je een vraag over een specifieke claim?<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/h4>\n\n\t\t\t\t\t

    Bekijk alle meest gestelde vragen over onze claims via de onderstaande knop!<\/p>\n<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div><\/div><\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/p>"}}]}

    Helaas is dit nog niet mogelijk. Voor deelname aan onze claims vragen we je om een nieuw account aan te maken.

     

    Dit is niet persé noodzakelijk, maar administratief wel wenselijk. Dit speelt vooral een rol als het toch noodzakelijk blijkt te zijn dat iedereen individueel een brief naar de belastingdienst dient te sturen.

    Update 26-10-2022: Wij zijn nog met het Ministerie van Financiën en de Belastingdienst in gesprek om ervoor dat zorgen dat niet iedereen individueel een brief hoeft te sturen. Het is nog onzeker of dit gaat lukken. Meld je vrijblijvend bij ons aan. Wij houden je dan op de hoogte. Mocht het versturen van een brief toch noodzakelijk zijn dan gaan wij je daarbij helpen, onder andere door het beschikbaar stellen van modelbrieven. Als er een brief verstuurd dient te worden, dan dient dit voor het belastingjaar 2017 vóór 31-12-2022 te geschieden.

    Aan onze claims kunnen kosten verbonden zijn, maar dat is voor de Spaartaksclaim nog niet het geval. Je kunt je gratis en vrijblijvend aanmelden. Wij houden je dan van de ontwikkelingen op de hoogte. Mocht het nodig zijn dat wij deze claim doorzetten, omdat er vanuit het Ministerie en/of de Belastingdienst geen oplossing komt, dan zal in je digitale dossier de mogelijkheid worden geboden om aan het vervolg van de claim deel te nemen. Je bent daartoe niet verplicht en kunt je dan altijd weer afmelden.

     

    Bekijk alle meest gestelde vragen over onze claims via de onderstaande knop!

Meld het bij de tiplijn

Tips?


Heb je als ex-medewerker of voormalig relatie informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen? Dan kun je ons mogelijk helpen.

tiplijn@consumentenclaim.nl
(vertrouwelijk behandeld)

No cure no pay

Meedoen is simpel

Meld je gratis aan

Schrijf je in voor één of meerdere claims

Wij houden je op de hoogte over jouw claims!

Je kent ons misschien wel van: