Contact

Heb je een vraag over onze claims of jouw dossier?

Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen.

Kan je het antwoord op je vraag niet vinden? Stel dan je vraag hieronder. 

Bereikbaarheid klantenservice
Vanwege de regeling die we hebben getroffen voor de woekerpolisclaim
ontvangen wij momenteel veel vragen via onze klantenservice.

Door grote drukte, kunnen wij je telefonisch en per e-mail minder snel
van dienst zijn dan je van ons bent gewend. Omdat wij iedereen zo goed
mogelijk willen helpen, vragen wij om je begrip en geduld. Hartelijk dank
hiervoor.

Let op: aanmelden voor de woekerpolisclaim met een  polis van a.s.r.,
Achmea, Nationale-Nederlanden, de Goudse en Reaal is niet meer mogelijk bij ons.

Ben je al aangemeld? Dan kan je onze berichtgeving afwachten. 

Mail of bel ons

+31202109200

Ma t/m vr van 09:00 tot 17:00 uur

Je kunt ook telefonisch contact opnemen via 020 210 92 00.

We zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Bezoekadres
Hogehilweg 17, 1101 CB Amsterdam Zuid-Oost

Vanwege bouwwerkzaamheden is er op dit moment een omleiding van kracht. Volg de gele borden voor de juiste route. 

Postadres
Postbus 22990, 1100 DL Amsterdam Zuid-Oost

Ben je aangemeld voor de woekerpolisclaim? Op dit moment is het niet nodig om je documenten naar ons op te sturen. Mochten wij bepaalde documenten nodig hebben, dan nemen we persoonlijk contact met je op.

Tiplijn

Heb je informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen of heb je een tip? Dan kun je ons mogelijk helpen. Neem dan contact met ons op via tiplijn@consumentenclaim.nl.

Jouw reactie wordt vertrouwelijk behandeld. 

No cure no pay

Meedoen is simpel

Wij werken op basis van ‘no cure, no pay’. Je meldt je dus gratis bij ons aan. Het werkt simpel:

Meld je gratis en
vrijblijvend aan

Wij ondernemen actie,
stappen naar de rechter of
treffen een schikking

Bij resultaat krijg je een
compensatie en wij een
percentage daarvan