Voor wie?

Aanmelden voor de telefoonclaim is niet meer mogelijk.

Iedere consument die de afgelopen jaren een telefoonabonnement met toestel heeft afgesloten, kan meedoen. De enige voorwaarde is dat het moet gaan om een abonnement met een zogenaamde all-in prijs waarbij de kosten in verband met het toestel niet apart zijn genoemd. Dit geldt voor vrijwel alle contracten die vóór 2017 zijn afgesloten.

Het maakt niet uit of het abonnement nog loopt of al is beëindigd. U hoeft zich maar één keer aan te melden om met meerdere abonnementen te kunnen meedoen.

Bij voorkeur heeft u het toestel nog in uw bezit, maar u kunt ook meedoen als u dit niet meer heeft. Het maakt niet uit of uw toestel oud, versleten of kapot is. Stuur uw toestel niet aan ons op, maar wacht op instructies hoe u uw toestel kunt teruggeven aan uw provider.

De volgende providers hebben all-in abonnementen met toestel verkocht waarbij de prijs van het toestel niet apart was benoemd.

  • KPN
    Onder KPN vallen tevens Telfort en Hi 
  • T-mobile
    Onder T-mobile vallen tevens Ben en Tele2
  • Vodafone