Veelgestelde vragen

Beeldbuisclaim: algemene vragen

  • Wat is een beeldbuis?

  • Kom ik in aanmerking voor de beeldbuisclaim?

  • Welk bedrag kan ik claimen?

  • Ik heb meerdere kleurentelevisies en/of computerbeeldschermen gekocht. Kan ik mij met meerdere producten aanmelden?

  • Wat zijn de kosten om aan deze claim mee te doen?

  • Waarom is de minimum fee van € 25,- komen te vervallen?

  • Hoe weet ik of mijn toestel onder jullie claim valt?

  • Ik heb een vraag over de bewijsstukken die ik moet aanleveren voor mijn beeldbuisclaim.

  • Is het serienummer vereist?

  • Ik heb mijn toestel in het buitenland gekocht en/of ik woon in het buitenland. Kan ik ook meedoen met de claim?

  • Waarom gaat de boete die de kartelleden moeten betalen niet naar de gedupeerden?

  • Waarom werken ConsumentenClaim en de Consumentenbond samen?

  • Wat gaan ConsumentenClaim en de Consumentenbond doen?

  • Ik heb mij in het verleden aangemeld bij ConsumentenClaim, maar ik heb daarna geen berichten meer ontvangen. Moet ik mij opnieuw aanmelden?

  • Wat gebeurt er nadat ik mij heb aangemeld op de website?

Beeldbuisclaim: juridische vragen